Friday, January 27, 2012

Bebelan Hari Ini~ ♥


WHAT DO U THINK?

Pernyataan di atas ni sdikit ada kaitan sm aku.hihi. Tp bila aku baca2 aku ckp btul jgk.. bukan maw mgutuk ciptaan TUHAN tp stiap orang mesti ada tahap kesabarannya. Jd i think bila sda tahap maksimum msti jadi begini..

Aku mmg gemok! tp kaw tu huduh..Sekurang2nya aku diet aku kurus balik!

LOL-ing on the floor..

Aku tgk Dream High (crita korea). Ada satu cast sn dy gemuk.. Bila dy maw satu lelaki ni, lelaki tu ckp dlm masa 3 bulan aku teda di sini, kaw msti kurus..Jd that gurl brabis kc kurus bdn dy dlm masa 3 bulan..

At least kalau diet, duit poket makin byk sbb kurang makan..

Kawan aku ckp yg ugly ble wat plastic surgery.. Haha btul jgk.. tp dr aspek financial dy mmg makan duit byk sgt. Hasilnya for short time period jak. LUCU @_@ hoho... Mmg jadi cantik sgt, smpi yg ppuan tgk pun,drg ingt drg da jd lesbian.. Tunggu la ko bila tua..

cukup.. sekian la dulu

No comments:

Post a Comment