Thursday, January 26, 2012

New chapter begin~ ♥

So here it is.. first entry for 2012.. kebetulan birthday adik aku.. JASRIZAL ABD JASIN
The first blog yg byk kaler2 pink dulu aku delete sda. tym tu kepala aku x brp mature sgt. sekarang ni maw jd WOMAN sda.. dak maw lg mcm budak2.. sbb apa..

♥ benda2 yg aku ska buat dlu, bila aku tgk budak2 skrg buat, aku geleng kepala
♥ sbb umur aku da layak untuk mengundi, jd kira da dewasa.

masuk blog ni, benda yg autofocus is my banner. It's blurry kan. bukan sbb mslh pixel ataw apa2 pun. tp tu aku pki generator (sbb aku x pndai pki photoshop) online. dy cakap (cakap?) maw add ka apa2 la blink2 ka, glitter2 ka.. bila aku decide pakai blurry, mcm cool jak.. sda save pg PC, okeh! it's not cool! haha..So, biarkan ja la dy tu blur sndiri2. tedanya mengacaw jgk kan.

ok. hands getting numb. dr pg ujan. office room's temperature cud be 16 degree.. sbb di remote dy cakap (cakap?) bgitu..

No comments:

Post a Comment